Gazdaság

Egyre elismertebb az Invitel

Egyre elismertebb az Invitel

2014. november 21., péntek
Egyre elismertebb az Invitel

Több rangos szakmai elismerésben részesült az utóbbi időszakban az Invitel. Október elején a Magyar Adományozói Fórum (MAF) független bíráló bizottsága kétszeresen is kitüntette a hazai szolgáltató társadalmi felelősségvállalását: Az Év Társadalmi Befektetési Programja Kategóriában második, míg a Leginnovatívabb Támogatói Program Kategóriában harmadik díjjal jutalmazta a társaság tevékenységét. A napokban pedig az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkáinak járó Business Superbrands díjat nyerte el az Invitel.

Példaértékű támogatói tevékenység az InnoMax

2014. október 2-án adta át a Magyar Adományozói Fórum (MAF) a leginnovatívabb, a legsikeresebb partneri együttműködésen alapuló, és a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak a MAF Társadalmi Befektetések Díj elismeréseit. Az Invitel InnoMax programjával indult el a pályázaton, melyet azzal a céllal hozott létre, hogy támogassa a hazai vállalatok innovációs törekvéseit, és felhívja a figyelmet e cégek fejlesztéseire és erőfeszítéseire. A MAF Társadalmi Befektetések Díj a hazai vállalatok társadalmi felelősségvállalását elismerő szakmai díjak között az egyetlen, amely a hosszú távú társadalmi-gazdasági fenntarthatóságot is szolgáló, példaértékű támogatói tevékenységekre szeretné felhívni a figyelmet, és ösztönözni az üzleti szektor még proaktívabb társadalmi szerepvállalását, valamint a szektorok közötti eredményesebb összefogást.

A legkiválóbb márkák között az Invitel

Idén hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjat. A 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján érdemesnek találták arra az Invitelt, hogy elnyerje a Business Superbrands 2014 elismerést. A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az elismerések egy időben történő elnyerése azért is nagy jelentőségű, mivel két teljesen eltérő módszertan szerint minősítő, és különböző külső hatások alapján elbírált díjról van szó. Az Invitel megítélése már valóban széles körben kedvező, és a társaság törekvéseit, valamint sikereit a szakma és a külvilág is egyre inkább elismeri.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.