Közélet

Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden

Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden

2014. május 5., hétfő
Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden

Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a százötven új munkahelyet létrehozó beruházáshoz 15 millió forint támogatást nyújt az önkormányzat – döntött hétfői ülésén a Tisza-parti város közgyűlése.

Botka László

(MSZP) polgármester elmondta, a call centert a belvárosban, a Posta palotában alakítják ki idén őszre. Az előterjesztés szerint a 1997-ben alapított budapesti székhelyű Transcom Hungary Kft. jelenleg több mint ötszáz állományban lévő munkavállalóval rendelkezik, akik huszonegy nyelven nyújtanak – telefoninformációs, adatfeldolgozási, ügyfélszolgálati, marketing – szolgáltatást. Az új szegedi call centerbe a tervek szerint 141 ügyfélszolgálati és kilenc adminisztratív munkatársat vesznek föl.

Gyimesi László

, a Fidesz szegedi elnöke szerint az elmúlt évtizedben nem volt példa a Transcoméhoz hasonló nagyságú munkahelyteremtő beruházásra Szegeden. Az önkormányzati képviselő ezért azt javasolta, a 2014-es szegedi költségvetésben a foglalkoztatás bővítésének támogatására létrehozott 75 millió forintos keretet szükség esetén bővítsék.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.