Közélet

Ünnepi akciók az Invitelnél

Ünnepi akciók az Invitelnél

2013. december 5., csütörtök
Ünnepi akciók az Invitelnél
invitel02_gs

Az új előfizetőknek fél éven keresztül fél áron kínálja csomagjait az Invitel. A telekommunikációs vállalat ezzel is arra ösztönzi a vásárlókat, hogy minél többen váltsanak digitális televíziózásra.

A digitális televíziózás terén a nyugati országokhoz képes valamennyi lemaradása van a kelet-közép európai régiónak, így hazánknak is. „Akárcsak az internetezés területén, itt is igaz, hogy a fiatalabb korosztály nyitottabb, hogy új módon televíziózzon, vagyis megállítják vagy épp előretekerik az adást, és felveszik a műsorokat. Az idősebb korosztályra még jellemzőbb a lineáris tévézés” – ismertette a jellegzetességeket

Iski István.

Az Invitel regionális vezetőjének tapasztalatai szerint, amint a fogyasztók megismerik az IPTV előnyeit és kényelmi funkcióit, hamar megszeretik, így folyamatosan növekszik az előfizetők száma. Egyes előrejelzések szerint 2015-re világszerte 95,5 millió háztartásban lesz IPTV. „Nagy hangsúlyt helyezünk a csatornakiosztásra, az Invitel az egyik olyan szolgáltató, amelyik a legnagyobb HD csatornakínálatot nyújtja ügyfeleinek, illetve igyekszünk megtartani azt a heterogén kínálatot, amit más szolgáltatók nem tudnak vagy nem akarnak megtartani. A húsz HD csatornánk között megtalálható a DigiSport is” – részletezte a regionális vezető.

Több mint négy órát tévézünk naponta

A tendenciákkal kapcsolatban a sajtótájékoztatón elhangzott, a szeptemberi felmérések szerint naponta 262 percet töltött egy átlagos magyar tévénézéssel. Havi lebontásban változnak az adatok, de a rossz idő beköszöntével mindig növekszik a tévézéssel töltött idő, illetve évről-évre több időt töltünk televíziózással. Ezen felül egyre több családban van több készülék, hiszen új vásárlásakor megtartják a másik tévét, így az adott háztartásban élők esetenként külön csatornákat néznek.

invitel01_gs

Az Invitel a közelmúltban hálózatfejlesztést hajtott végre, melyek középpontjában a gyorsabb internetezést lehetővé tévő korszerű optikai, VDSL vagy digitális kábelhálózatok üzembe helyezése és a digitális televíziózás állt. „A statisztikák szerint a magyar háztartások közel egyharmadában van a legkiválóbb képminőségre képes lapostévé, az Invitel pedig adja hozzá a tartalmat, összesen 20 HD csatornát nyújtva. Azt tapasztaljuk, hogy az egyre tudatosabb előfizetők már kifejezetten keresik az értékes kínálatot és elsősorban a beltartalom alapján választanak maguknak szolgáltatót. Az Invitel ár-érték arányban igazán versenyképes” – közölte Iski István.

Fél évig fél áron

A karácsonyra egy különleges akcióval készül a cég, fél évig fél áron kínálják az ügyfeleknek, így amit nem az Invitelnél költ el az ügyfél, akár családjára ajándékokra is fordíthatja. A fogyasztói magatartással kapcsolatban közölte, egyre magabiztosabbak az előfizetők, elfogadják a kétéves határozott idejű szerződéseket a kedvezményekért cserébe, hiszen a szolgáltatások hosszú távra szánják a háztartások. Egy közepes csomag esetében is havi 3-4 ezer forint marad az ügyfelek zsebében, a magasabb havidíjú tévé-, internet- és telefoncsomagok különböző kombinációja pedig összesen akár 40 ezer forint megtakarítást is jelenthet hat hónap alatt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.