Közélet

Egyre több felajánlás érkezik a közmédia kampányára

Egyre több felajánlás érkezik a közmédia kampányára

2013. november 30., szombat
Egyre több felajánlás érkezik a közmédia kampányára

Egyre több felajánlás érkezik a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányára, amely ebben az évben a Katolikus Karitász munkáját támogatja. A budapesti Magyar Szentek Templomának plébániáján szombaton már elkezdődött a felajánlások egy részének csomagolása.

A helyszínen

Spányi Antal

székesfehérvári megyés püspök kiemelte a Katolikus Karitász munkájának fontosságát, és azt, hogy a szervezet egyre több rászorulón tud segíteni.

Écsy Gábor

, a Katolikus Karitász igazgatója pedig arról beszélt, hogy az összegyűlt adományokat még karácsony előtt, december 22-én szétosztják a rászorulók között.

Siklósi Beatrix,

a Jónak lenni jó! projektfelelőse az eseményen beszámolt arról, hogy egyre több felajánlás érkezik a Karitász javára az ország minden területéről, magánemberektől és cégektől egyaránt. "Egy vállalkozó Zalából telefonált a napokban, hogy 50 darab fenyőfát felajánl a rászorulóknak, vagy érkezett már adomány a Herendi Porcelánmanufaktúrától, de még a közmédia fodrászcsapatától is" - sorolta a példákat a projektfelelős. Siklósi Beatrix kiemelte, hogy sok más nagy értékű darab között a Herendi Porcelánmanufaktúra egy különleges tálat, Erdei Zsolt ökölvívó pedig boxkesztyűjét ajánlotta fel arra az aukcióra, amelynek bevételét szintén a Katolikus Karitász munkájának támogatására fordítják. Az adománygyűjtés mellett a kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a szervezet sokrétű munkájára. A kezdeményezés részeként az MTVA november 10-től december 15-ig bekapcsolódik a szervezet munkájába, valamint csatornáin népszerűsíti a programot.

Lencsó Rita

, az MTVA sajtófőnöke az adományok csomagolásakor elmondta, a közmédia közterületi kampány formájában is népszerűsíti a Jónak lenni jó! elnevezésű kezdeményezést, valamint a rászoruló gyerekeket számos programmal várja az elkövetkező hetekben. A közmédia december 15-én egész napos műsorfolyamban mutatja be a Katolikus Karitász működését, szervezetét, támogatottjait és önkénteseit riportokkal, budapesti és vidéki élő kapcsolásokkal, kisfilmekkel és stúdióbeszélgetésekkel. A teljes műsor alatt folyamatosan fogadják az adományokat. A közmédia tavaly rendezte meg először a Jónak lenni jó! kampányt, akkor karácsony előtt csaknem 100 millió forintot sikerült összegyűjteni a Böjte Csaba vezette Dévai Szent Ferenc Alapítvány javára.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.