Gazdaság

Nőtt a mobilinternet-előfizetések száma júliusban

Nőtt a mobilinternet-előfizetések száma júliusban

2012. augusztus 25., szombat
Nőtt a mobilinternet-előfizetések száma júliusban

A mobilinternet-előfizetések száma 114 ezer darabos növekedéssel 2 millió 639 ezerre nőtt Magyarországon júliusban, a forgalmazott adatmennyiség pedig 120 ezres havi növekedéssel elérte a 2,1 millió gigabájtot - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) mobilinternet gyorsjelentéséből.

Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összefoglaló szerint a teljes előfizetői táboron belül az aktív - a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő - ügyfelek száma 70 ezres bővüléssel 2 millió 22 ezerre emelkedett. 2012 júliusában a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci részesedése 29,74 százalékról 29,76 százalékra, a T-Mobile-é 47,71 százalékról 47,73 százalékra nőtt, a Vodafone részesedése 23,55 százalékról 22,5 százalékra csökkent. Az összes előfizetőt tekintve a Telenor piaci részesedése 28,39 százalékról 27,96 százalékra, a T-Mobile-é 47,93 százalékról 47,24 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 23,68 százalékról 24,80 százalékra nőtt. Az év hetedik hónapjában az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 44,22 százalékról 43 százalékra csökkent, közben a Vodafone-é 17,28 százalékról 17,56 százalékra, a T-Mobile-é pedig 38,50 százalékról 39,44 százalékra emelkedett. A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az előző havi 1 millió 982 ezer után, júliusban 2 millió 101 ezer gigabájt adatot töltöttek le és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig 1,04 gigabájtra nőtt. Júliusban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 763 ezer után 829 ezer gigabájt adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 876 ezer gigabájtról 904 ezer gigabájtra emelkedett, a Vodafone ügyfelei az előző havi 342 ezer után júliusban 369 ezer gigabájt adatot töltöttek le és fel.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.