Egyetem

Mobil fejlesztő verseny a szegedi egyetemen

Mobil fejlesztő verseny a szegedi egyetemen

2012. január 12., csütörtök
Mobil fejlesztő verseny a szegedi egyetemen

A mobil újságírásban rejlő lehetőségeket kellett felderíteniük azoknak a diákoknak, akik részt vettek a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar IKT Kutatócsoportja és a Binga Kreatív Kommunikációs Ügynökség közös versenyén. A legtehetségesebb öt egyetemista 2012. január 12-én mutatta be fejlesztését – a „kiterjesztett valóságot”.

Mire jó az okostelefon? 2012 miért a mobil éve? A szép hagyományokat ápoló nyomtatott sajtó miként hasznosíthatja az okostelefon nyújtotta új lehetőségeket? A kérdésekre

Gonda Bence

, a Binga Kreatív Kommunikációs Ügynökség ügyvezető igazgatója válaszolt, majd a jövő újságírására példákat szolgáltatott 5 egyetemista 2012. január 12-én, a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar IKT Kutatócsoportja és az ügynökség közös versenyét lezáró nyilvános bemutatón. A versenyre 26 egyetemista jelentkezett. Közülük a Binga 2 körben – írásbeli szintfelmérő és szóbeli elbeszélgetés – választotta ki az 5 legtehetségesebb pályázót. A résztvevők az elmúlt két hónapban 10 konzultációs megbeszélésen vettek részt, ahol folyamatos visszajelzést kaptak az elkészült feladatokra – tudtuk meg

Doszpod Gergelytől

, a verseny szakmai vezetőjétől. A szegedi egyetem mérnök-informatikus hallgatói közül

Berta Botond

(Bsc 4. év),

Maczelka Norman

(Bsc, végzős),

Balog Szabolcs

(Bsc),

Balog Szabolcs

(Bsc., szeptemberben végzett), valamint

Ureczky Bálint

(Budapesti Műszaki Egyetem Msc végzős) mutathatta be mobil fejlesztését: egy-egy nyomtatot újság információinak a megsokszorozási lehetőségét, a „kiterjesztett valóságot”. Az egyetem és az ipar szereplőiből összeállított zsűri a pályamunkák közül Balogh Szabolcs (az SZTE szeptemberben végzett hallgatója) teljesítményét tartotta legjobbnak, részesítette a győztesnek járó pénzdíjazásban.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.