Közélet

Elindult a cipősdoboz-akció Szegeden is

Elindult a cipősdoboz-akció Szegeden is

2011. december 2., péntek
Elindult a cipősdoboz-akció Szegeden is

Mennyi szeretet fér egy dobozba?

A Baptista Szeretetszolgálat nyolc éve indította el cipősdoboz-gyűjtő akcióját azért, hogy a nehéz sorsú gyermekek se maradjanak ajándék nélkül karácsonykor. Az idei gyűjtés most kezdődik és december 19-éig tart.

Tavaly több mint 24 000 doboznyi ajándék gyűlt össze, remélhetőleg idén még ennél is több fog – mondta

Kalla Tímea

, a Baptista Szeretetszolgálat Doboztündére azon a pénteki sajtótájékoztatón, amelyen bejelentették az is: a cipősdoboz akció szegedi partnere a Factory Creative Studio lesz. – A a cég most indította el társadalmi felelősségvállalás programját – mondta a Factory szegedi irodaházában tartott sajtótájékoztatón Fábiánné Bíró Ildikó, a médiakommunikációs ügynökség cégvezető-társtulajdonosa. – Úgy döntöttünk, hogy a Baptista Szeretetszolgálat cipősdoboz programjába kapcsolódunk be támogatóként, mert hisszük, hogy egy cipősdobozba nagyon sok szeretet fér. Szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy karácsonykor nagyon sok kisgyerek kapjon ajándékot. A Factoryt 11 éve alapítottuk, éppen ezért a szegedi gyűjtést ma 11 dobozzal indítottuk el. Bízunk abban, hogy december 19-ig több száz doboznyi ajándékot tudunk összegyűjteni. Az ajándékokat munkanapokon 19-ig 9 és 16.30 között hozhatják be az adományozók a Factory szegedi irodaházába, a József Attila sugárút 55. szám alá. Kalla Tímea, a Baptista Szeretetszolgálat jószolgálati programjának doboztündére hozzátette: nyolc éve, amikor a cipősdoboz akció elindult, 10 000 ajándék összegyűjtése és szétosztása volt a cél – a második évben már 16 000 cipősdoboz talált gazdára. – Az elmúlt évben 22 450 doboz ajándékot tudtunk szétosztani 0-14 éves gyerekeknek, országszerte 100 gyűjtőpontot működtetünk. Szegeden a Baptista Szeretetszolgálat Hétvezér utcai irodája felügyeli a szegedi gyűjtést, ők toboroznak önkénteseket is, akik segítenek a dobozok ellenőrzésében, szétosztásában, szállításában. A szolgálat örömmel veszi, hogy a Factory Creative Studio Kft. bekapcsolódik a gyűjtésbe, minden segítséget szívesen fogadunk. A Szegeden összegyűjtött ajándékokat Szegeden és környékén osztják szét szolgálatunk munkatársai – mondta Kalla Tímea.

Cipősdoboz-kisokos

A programban 0-14 éves gyerekeknek adományozhatnak ajándékot magánszemélyek, cégek, szervezetek.

Mi kerüljön a cipősdobozba?

– Játékok: kisautók, labdák, babák, plüssállatok, jojók, világító vagy hangot adó játékok, (lehetőség szerint extra elemmel), – iskolai eszközök: tollak, ceruzák, számológépek, zsírkréta, kifestők, jegyzettömbök, – higiéniai eszközök: fogkefe, fogkrém, szappan, fésű, – egyéb: cukorkák, nyalókák, rágó, napszemüveg, pólók, játék ékszerek, hajgumik, óra, kis képeskönyv... A gyerekek örülnek egy családi fotónak is néhány üdvözlő sorral, jókívánságokkal. A cipősdoboz alját és tetejét külön kell becsomagolni. Az ajándékozó írja rá, hogy hány éves gyermeknek, kisfiúnak vagy kislánynak szánja az ajándékot. A szegeden összegyűjtött ajándékokat szegedi és szeged környéki gyermekeknek juttatják el a Baptista Szeretetszolgálat munkatársai. Az akcióról további információk olvashatók a ciposdoboz.hu valamint a factory.co.hu oldalon, továbbá a Facebook-on a Factory és a Cipősdoboz oldalon is.

A Factory

A szegedi székhelyű Factory Creative Studio több mint 60 főt foglalkoztat. Az ezredfordulón alapított cégnél a klasszikus kreatív ügynökségi feladatok ellátása mellett jelentős szoftver- és újplatform-fejlesztés, K+F tevékenység folyik. Integrált kommunikációs ügynökségként a Factory fő célpontja a „broadcast” iparág. Sokszínű portfóliójával azon kevés magyar cégek közé tartozik, amelyek „crossmedia és multiscreen technológiákat”, „on air, online, on paper” megoldásokat egyaránt kínálnak. Legnagyobb tudása ezen kompetenciák szinergiájában jelentkezik. A cég megrendeléseinek harmada Londonból és Los Angelesből, a televíziós és filmes ipar két központjából érkezik: az ügynökség a nemzetközi üzleti környezetben ugyanolyan jól eligazodik, mint a hazai piacon. Fejlesztési elképzeléseinek központjában ma már az oktatás, az innováció és a kutatás-fejlesztés erősítése szerepel, és ebben kíván a térség meghatározó szereplője lenni. A cég dolgozói büszkék arra, hogy a vállalat nemrég elnyerte a Legjobb Női Munkahely 2010. valamint a Családbarát Munkahely díjat, a cég ügyvezető-kreatív igazgatója, Fábián Zsolt ügynökségi kategóriában megkapta a hazai kommunikációs szakma kiemelkedő képességű szakembereinek járó Golden Brain díjat.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.