Gazdaság

Bővíti magyar beszállítói körét a Tesco

Bővíti magyar beszállítói körét a Tesco

2010. november 18., csütörtök
Bővíti magyar beszállítói körét a Tesco

Bővíteni kívánja magyar beszállítóinak körét a Tesco Global Áruházak Zrt. a minőségi termékkínálat növelése érdekében - közölte a társaság kereskedelmi igazgatója csütörtökön Pécsett.

David B. Wood

a cég dél-dunántúli regionális beszállítói fórumán tartott sajtótájékoztatón elmondta: a Tesco jelenleg mintegy 800 magyar beszállító termékeit értékesíti. Ez év októbere óta 40 új partnerrel szerződtek, akiknek 130 terméke már kapható az áruházakban. Utalt rá, hogy a Tesco egy évvel ezelőtt kezdett párbeszédet lehetséges jövőbeni partnerekkel, és Pécsen már a harmadik régiós beszállítói fórumát rendezte meg. A baranyai megyeszékhelyen 55 vállalkozás képviseltette magát és mutatta be termékeit. David B. Wood úgy vélte, a kezdeményezés különösen kedvező a kis- és középvállalkozásoknak, amelyek lehetőséget kapnak a megjelenésre, termékeik piacra juttatására, a Tesco pedig egyre több kiváló és különleges minőségű árut kínálhat vevőinek. A kereskedelmi igazgató megjegyezte, hogy az új termékek egy része csak a gyártási helyükhöz közeli áruházak polcaira kerül fel, vannak és lesznek azonban olyanok, amelyeket az egész országban, vagy külföldön is értékesítenek. Rámutatott, hogy 2009-ben több mint 100 termékcsoportban 21 milliárd forint értékben jelentek meg magyar termékek külföldi Tesco áruházakban.

Pálinkás Zsolt

, a Tesco beszerzési igazgatója közölte: az új beszállítóiknak köszönhetően a vásárlók eddig olyan különleges termékeket ismerhettek meg, mint a bioszőlő, a biogyümölcskonzerv, a lúgos ásványvíz, a bioolaj, az almachips, vagy a sajtos kolbász. Ezért is tervezik a fórumsorozat folytatását, a következő állomás várhatóan jövő nyáron, Szegeden lesz.

Czeglédi Beatrix

, a Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeleti főosztályvezetője elmondta, hogy a kormányzat kiemelt célja a kis- és középvállalkozók támogatása annak érdekében, hogy fejlesszenek, és megfelelő mennyiségű jó minőségű termékek előállításával versenyképesek legyenek. A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a Tesco 16 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A Tesco Global Áruházak Zrt. az ország legnagyobb kereskedelmi lánca, több mint 180 üzlete és 22 ezer munkavállalója van, tavalyi árbevétele pedig mintegy 630 milliárd forint volt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.