Gazdaság

Üzleti fórumot tartott Szegeden a Budapest Bank

Üzleti fórumot tartott Szegeden a Budapest Bank

2009. november 10., kedd
Üzleti fórumot tartott Szegeden a Budapest Bank

Üzleti fórumot tartott a Szeged és környéki kis - és középvállalati (kkv) ügyfelei számára a Budapest Bank Business, a bank vállalati üzletága. A résztvevők helyzetértékelést kaphattak a gazdaság állapotáról, illetve lehetőségük nyílt a bank vezetőivel és egy gazdasági szaktekintéllyel megvitatni a válságból kivezető megoldásokat. Idén első alkalommal hirdette meg a bank a Partner-díjat, mellyel a példaértékű válságkezelő megoldásokat mutató vállalkozásokat jutalmazza - tájékoztat a pénzintézet sajtóközleménye.

A Budapest Bank Business, a bank vállalati üzletága november 5. és december 4. között 11 vidéki városban rendezi meg kis- és középvállalati ügyfelei részére a találkozót. A nyitó eseményre a szegedi Tisza Hotelben került sor, ahol elsősorban a recesszió okairól, a közeli és távolabbi jövőre vonatkozó prognózisokról, illetve a vállalkozások adott gazdasági körülmények közötti lehetőségeiről kaptak átfogó képet a résztvevők. „A Budapest Bank Business a kkv-k elkötelezett partnere - az ügyfeleinkkel való kapcsolatunk alappillérei a bizalom, az együtt gondolkodás és a közösen vállalt felelősség. Személyes tanácsadóinkon, azaz a partnerbankárainkon keresztül a minőségi szolgáltatások nyújtásán túl nem csak banki, hanem szélesebb körű pénzügyi döntéseik meghozatalában is segítünk. Ugyanezt a cél szolgálják üzleti fórumaink is” – mondta

Tóth Viktor

, a vállalati üzletág értékesítési vezetője. A találkozón a bank szakértői mellett

Inzelt Péter

, az MTA SZTAKI igazgatója tartott előadást, melyben a jelenlegi gazdasági trendeket vázolta. A szakember úgy látja, a válság végét nem a korábbi állapotok visszaállása, hanem a GDP, a bizalmi index, az ingatlanvásárlás és a foglalkoztatottság lassú emelkedése fogja jelenteni. „Proaktív attitűdre van szükség, a vállalkozásoknak most új piacokat kell találniuk. A költségcsökkentés ebben a helyzetben nem elég. Az új piac szerzéséhez pedig elsősorban fejleszteni kell” – tanácsolta a jelenlevőknek, A válságkezelés áll a fókuszában az első alkalommal meghirdetett Budapest Bank Business Partner–díjnak is. A díjra ebben az évben a bank régiós vezetői jelölték azon ügyfeleiket, akik felelősen, rugalmasan és újszerű megoldásokkal reagáltak a kihívásokkal teli körülményekre. A jelöltek közé tartozott a szegedi Innovariant Nyomdaipari Kft., a cég eredményes válságkezelő kezdeményezéseit a találkozón oklevéllel ismerték el. Az üzleti fórumra elkészült a bank önálló kiadványa, a népszerű MOST! magazin különszáma is. A KKV MOST! a pénzintézet „Térjünk a lényegre!” stratégiájával összhangban - melynek középpontjában az egyszerűség, átláthatóság és ügyfélközpontúság áll –könnyed és közérthető formában ad számos hasznos információt, tanácsot a vállalkozóknak. A magazin online oldalán, a Mostmagazin.hu-n pedig a látogatók megismerhetik a Partner-díjra jelölt legjobb három vállalkozást, és szavazhatnak az általuk leginkább példaértékűnek ítélt megoldásra.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.