Közélet

2012-ben megújul a közmédia arculata

2012-ben megújul a közmédia arculata

2011. október 20., csütörtök
2012-ben megújul a közmédia arculata

Teljes arculati átalakuláson esik át a közmédia 2012. március 15-étől - mondta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatója a Brand Festival 2011 című konferencián tartott előadásában, csütörtökön Budapesten.

Szabó László

ezzel kapcsolatban az MTI-vel azt közölte: ennek során a rádiót, televíziókat, hírügynökséget, online és print sajtót is magába foglaló egységes közmédia, amely jelenleg mind az elérést, mind a spektrumát, mind a költségvetését tekintve Magyarország legnagyobb médiavállalata, teljes arculati megújuláson esik át. Az igazgató arra is felhívta a figyelmet, hogy az állami médiumok tartalmukat tekintve is megújulnak, például intenzív tárgyalások folynak arról, hogy jövő évtől öt éven át ismét a köztelevízió közvetítse a Forma-1-es futamokat. A tízéves múltra visszatekintő Brand Festivalon idén mintegy 300 előadó számol be a vállalati stratégia és a vállalat kommunikáció kihívásairól. A kétnapos esemény célja, hogy a szakma legjelesebb képviselőinek segítségével mutassa be a marketingstratégia új irányait, lehetőségeit. A fesztivál immáron nemcsak a márkázással, hanem a vállalati stratégia egyéb irányaival is foglalkozik. A konferencia résztvevői tizenhárom szekcióban vitatják meg a többi közt a vállalatvezetési stratégiaalkotás újdonságait, a reklámozási lehetőségek megújulását, a 2012-es londoni olimpiában rejlő reklámozási lehetőségeket, az internettel és az új médiával kapcsolatos tapasztalatokat vagy a gyógyszerreklámozás mikéntjét. Előadást tart többek között

Porter Gale

, a Virgin Amerika marketing szakembere,

Rohit Desphande

, a Harvard Egyetem marketing divíziójának vezetője,

Andy Cameron

, a Nike, a Honda, a Heineken vagy az Old Spice reklámokat készítő ügynökség kreatív vezetője, valamint

Elisabeth Allaman

, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság marketing igazgatója.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.