Hírzóna

Összefogott a ValMar és a PICK: túrázni hívják a fiatalokat

Összefogott a ValMar és a PICK: túrázni hívják a fiatalokat

2024. április 18., csütörtök
Összefogott a ValMar és a PICK: túrázni hívják a fiatalokat

Három új, PICK Bordó körtúra névre keresztelt túraútvonal várja a kirándulókat mostantól az ország három, gyönyörű panorámájú térségében. A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül, és élvezzék a szabadban együtt töltött időt. A kezdeményezés egyik különlegessége, hogy csatlakozott hozzá a fiatalok nagy kedvence, a ValMar is. Ebből az alkalomból a pop duó három akusztikus dalt is készített, amelyeket egy technológiai innovációnak köszönhetően exkluzívan csak a PICK túraútvonalakon lehet meghallgatni. 

 


 

A kampánynyitót Dobogókőn, az egyik PICK Bordó útvonal mellett tartották. A PICK képviseletében Szokolai Júlia, a Bonafarm Csoport húságazatának stratégia és marketing igazgatója elmondta, a márkát kötelezi a múltja, valamint a magyar közösségben generációk óta betöltött szerepe. Több mint 150 éves magyar márkaként részei vagyunk a hazai közösségnek és felelősséggel tartozunk a fogyasztóinkért. Hiszünk abban, hogy a rendszeres mozgás is hozzátartozik az egészségtudatos életmódhoz, a kiegyensúlyozott táplálkozás mellett. Fontosnak tartjuk, hogy mindenkit, így a fiatalokat is kimozdítsuk a négy fal közül, a digitális világból, és buzdítsuk őket arra, hogy töltsenek minél több időt a szabadban, legyen menő és trendi a túrázás. Egy hétvégi kirándulás pedig nem csak a fizikai jóllétünket erősíti, de minőségi együttlétet is jelent a családdal és a barátokkal – mondta Szokolai Júlia.

Az igazgató arra is felhívta a figyelmet, hogy ilyenkor se feledkezzünk meg arról, hogy minőségi útravalók kerüljenek a hátizsákokba, piknik kosarakba. Büszkék vagyunk arra, hogy a magyar kirándulók többségének a hátizsákjaiban ilyenkor ott vannak a PICK téliszalámis szendvicsek tette hozzá.

Mint mondta, ezért is döntöttek úgy, hogy a mozgás és a közösségi élmények együttesét állítják a PICK tavaszi kommunikációjának középpontjába. – A korábbi kampányunk az ízemlékekre és az együtt átélt élmények közösségteremtő erejére összpontosított. Hogy milyen volt ott lenni a Népstadionban az emlékezetes Queen-koncerten 1986-ban, közösen nézni az 1999-es napfogyatkozást, vagy szurkolni a csodálatos magyar fociválogatottnak a 2016-os Európa-bajnokságon. A múlt ízemlékeinek felidézése mellett azt is fontosnak tartjuk, hogy a jelenben is megéljünk olyan örömteli momentumokat, amelyek a holnap ízemlékei lesznek. Erre pedig az egyik legalkalmasabb helyszín a természet.

A három PICK Bordó körtúra útvonalát a Magyar Természetjáró Szövetséggel közösen alakították ki. Farkas Péter, a szövetség kommunikációs és informatikai igazgatója azt mondta, mindenkire gondoltak a körtúrák megtervezésekor, és figyelembe vették, hogy az emberek kétharmada a legfeljebb 10 km-es távokat részesíti előnyben. – Két útvonalat ajánlunk a kissé gyakorlottabbaknak. Az egyik a Mecsekben, a Misina környékét 10,9 km hosszan bebarangoló, a másik pedig a Visegrádi-hegységben, a Dobogókőről induló, de a mindenki által ismert főcsapásról kissé letérő, 8,4 km hosszú körtúra. A harmadik, amely a Badacsony tetejét járja be, 4,4 km-es távjával a túrázáshoz kevésbé szokottaknak is bátran ajánlható. Mindhárom útvonal megnyitható a Természetjáró.hu-n és a Természetjáró mobillapban, ahol a túrák menet közben rögzíthetők, sőt meg is oszthatók másokkal. A leírásban külön jelöltük azokat a helyeket, az ún. szendvicspontokat is, ahol érdemes beiktatni egy kis pihenőt, és elfogyasztani az útravalót. Az utóbbi évtizedben a túrázás, mint a kikapcsolódás tartalmas és egészséges, közösségépítésre is kiválóan alkalmas formája, újra egyre népszerűbb, és a koronavírus-járvány miatti lezárások óta még többen választják. Ráadásul a kutatásunk szerint a rendszeresen túrázók 26 százaléka 18 és 29 év közötti, azaz a fiatalok is ráéreztek az ízére.

A PICK értékteremtő céljai között szerepel a fiatal generációk megszólítása is, akiket eltökélt szándékuk kimozdítani a kütyük világából és megmutatni nekik, mekkora élményt jelent értékes időt tölteni a barátaikkal, szeretteikkel a szabadban. Ennek érdekében csatlakozott a kampányhoz Valkusz Milán és Marics Peti is. A ValMar duó tagjai a saját social csatornáikon népszerűsítik a túraútvonalakat, ahol megosztják személyes szalámis ízemlékeiket is a követőikkel. Emellett a duó exkluzív tartalmat is ad azoknak, akik ellátogatnak a PICK Bordó körtúra útvonalakra. – Kiskorom óta imádom a PICK szalámit, már anyu is mindig téliszalámis szendvicset csomagolt, ha edzésre indultam, vagy bárhová. Így nagyon örültem a felkérésnek, bár hazudnék, ha azt állítanám, hogy sokat járok a természetbe - a sok koncert, forgatás, pörgés mellett nehéz belassulni. Ez a kampány ebben is segített, picit kiszakadtam, és jó társaságban, jó kis téliszalámis szendvicsek mellett idézhettem fel a gyerekkori ízemlékeimet. – mondta Marics Peti az élményeiről. 

A ValMar dalainak akusztikus verzióit kizárólag a túraútvonalakon lehet majd meghallgatni a kampány honlapján (https://iranyaszabad.pick.hu/). Az érdeklődőknek fizikailag is a túraútvonalnál kell tartózkodniuk ahhoz, hogy lokáció cím alapján elérhetőek legyenek a feldolgozott dalok. Érdemes követni a két zenész közösségi oldalait is, mert májusban érkezik majd egy ezzel kapcsolatos meglepetés is egy új klip formájában.

A tavaszi kampány része az is, hogy a PICK szalámis szendvicseket nem akármilyen, hanem egyedi, neves kortárs grafikus által tervezett uzsonnás zsákokban vihetik magukkal a túrázók. Kárpáti Tibor grafikusművész kétféle szabadtéri szalámis ízemléket örökített meg az uzsonnás zsákokon. Ezeket április végéig (a készlet erejéig) a rudas PICK Téliszalámikhoz ajándékként csomagolva vihetik haza a vásárlók. Mondhatjuk tehát, hogy igazán különleges uzsonnás zsákról beszélünk, amely a praktikuma mellett művészi értékkel is bír. 

Kárpáti Tibor immár másodszor dolgozik együtt a márkával. A művész volt a győztese a tavalyi ÍZ-EMLÉK-KÉPEK grafikai pályázatnak, amelyet a PICK és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem közösen szervezett. 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.