Szerelik az automatákat – készül az átállásra az SZKT + FOTÓK

2017. május 25., csütörtök · 17 hozzászólás

parkoloorak_telepitese008kf

Átlagosan 15-20 perc alatt telepítenek egy parkolóautomatát a gyorsteszttel együtt, s várhatóan június 6-án életbe is lép az új rendszer. A papír parkolószelvényeket onnantól nem lehet majd használni, de az év végéig visszaváltják azokat. Tovább »

Késve „okosodik” Szeged – májusra nem üzemelik be a parkoló automatákat és az elektromos töltőpontokat sem

2017. március 29., szerda · 4 hozzászólás

penzbizottsagi_ules06_gs

A tavaly ősszel beharangozott Okos város koncepció keretében több készpénzmentes szolgáltatás bevezetéséről döntöttek, ezek közül azonban nem minden teljesül az eredeti, május elsejei határidőre. A parkoló automaták beüzemelése nagyjából egy hónappal később történik meg, míg az elektromos kocsik töltőpontjainak kiépítése még akár másfél évet is várni kell. Tovább »

Még néhány évnyi technikai fejlődés szükséges a teljesen elektromos szegedi tömegközlekedéshez

2017. február 23., csütörtök · Egy hozzászólás

onjaro_troli002

A teljesen elektromos tömegközlekedés kialakításáról távlati céljáról kérdeztük Majó-Petri Zoltánt. A cégvezető beszélt a technológia fejlődésének jelenlegi állapotáról, a lehetséges alternatívákról. Tovább »

Kis lépésekben „pirosodik” vissza a szegedi trolibuszflotta

2017. február 6., hétfő · 4 hozzászólás

troli02kf

Nyolc év múlva elérhető, hogy a csúcsidőkön kívül csak alacsonypadlós trolibuszok közlekednének. Addig is piros színnel különböztetik meg azokat a járatokat, amelyeknél nem kell lépcsőket megmászni, beleértve nemcsak a néhány évvel ezelőtti új beszerzésű trolikat, hanem a következő években átalakításon, felújításon áteső darabokat. Tovább »

Elektromos és fékhibák, síntörések – a kemény mínuszok az SZKT-nak pluszmunkát, az utasoknak bosszúságokat okoznak

2017. január 25., szerda · 14 hozzászólás

kettes_villamos14_gs

A tartós hideg idő miatt annyi műszaki problémát kellett idén eddig orvosolnia az SZKT-nak, mint amennyit tavaly egész évben. A mínusz 10 Celsius fok alatti hőmérsékletet nevezte kritikusnak a cég vezetője, ha annál hidegebb van, akkor sokkal több a meghibásodás, ami az járműflotta újabb tagjait is érinti, nemcsak a régebbi típusokat. Mindez persze nem vigasztalja azokat, akik elkésnek a munkahelyükről vagy az iskolából a járatok kimaradása, késése miatt. Tovább »

Következő oldal »