CVU: Dózsa tendereztette, most Dózsa fejleszti a szegedi trolikat?

2015. május 27., szerda · 9 hozzászólás

piros_troli0_gs

Vállalkozási szerződést kötött az önkormányzat és az SZKT a Szeged ELEKTROLINE konzorciummal „trolibuszváltók automatikus áthaladási irányállító rendszerének kiépítésére”. A CVU kiszúrta, hogy a konzorcium tagja a Ganz Tram Kft., amit az SZKT egykori vezetője, Dózsa Gábor képvisel a bruttó 160,5 millió forint összértékű projektben. Tovább »

Trolibotrány: a CVU újabb kérdései a járműbeszerzés kapcsán (FRISSÍTVE)

2014. szeptember 22., hétfő · 14 hozzászólás

piros_troli0_gs

A Civil Városi Unió a múlt héten jelentett meg közleményt a piros trolik beszerzésével kapcsolatban hat kérdést intézve Botka Lászlóhoz. A KDNP helyi elnöke, Haág Zalán is kérdéseket tett fel a városvezetőnek, amit újabb nyilatkozatok követtek a városháza, illetve a korábbi SZKT-igazgató részéről. Most a CVU válaszol az eddigi reakciókra, illetve Dózsa Gábor korábbi SZKT-ügyvezető ismegszólal. Tovább »

Az ügyvezető szerint 1 milliárd folyt el feleslegesen az SZKT-nál + VIDEÓ

2012. március 22., csütörtök · 42 hozzászólás

Tóth István Tibor, a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezetője részletesen elemzi, hogy milyen tételekből áll össze az a közel 1 milliárd forint, amit véleménye szerint 2006 óta feleslegesen költöttek el a cégnél, s ami most megoldhatná az SZKT pénzügyi problémáit.
Tovább »

Saját fejlesztésű villamost készít az SZKT

2010. szeptember 9., csütörtök · 2 hozzászólás

Saját fejlesztésű, részben alacsonypadlós villamost készít az önkormányzati tulajdonú Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT), a jármű prototípusa, ami harmadannyiba kerül, mint a piacon kapható új szerelvények, 2011 nyarán állhat forgalomba – közölte Dózsa Gábor ügyvezető igazgató csütörtökön, Szegeden, egy szakmai konferencián.
Tovább »

Szoftverekkel ügyeskedik az SZKT? (Frissítve)

2010. július 21., szerda · 10 hozzászólás

5a_szkt_parkolas02_gs Pereskedik a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) és az önkormányzati cég parkolási üzletágának ügyviteli szoftverét fejlesztő szintén szegedi cég, a Mininform Kft. A város parkolási üzletága átalakulás előtt állhat, az SZKT ugyanis új parkolási szoftver beszerzését határozta el. Az okleveles rendszerszervező Orosz Sándor szerint az SZKT által is használt szoftverük megfelelő, csupán a rendszer karbantartását kellene elvégezni.
Tovább »

Kettétört sín a 4-es vonalán

2010. február 19., péntek · 2 hozzászólás

villamossin1_gs Szinte a tegnapi szerencsétlenül járt és kisiklott 4-es villamos történetét megelőző órákban hívta fel szerkesztőségünket egy kedves olvasó, hogy a villamosvonal lepusztult állapotára, egy kettétört (!) sínre hívja fel portálunk figyelmét. A Petőfi Sándor sugárút és a Földváry utca kereszteződésben, ahol a 10-es busz a Honvád téri végállomás felé befordul, a sínek 10-30 centire elmozdulnak, ha rájuk hajt egy nehezebb jármű, egy helyen pedig ketté is törtek.
Tovább »

Szegedi Fidesz: pénzpocsékolás és szegregáció

2009. szeptember 3., csütörtök · 13 hozzászólás

deakutcasajtaj1 Válaszokat vár Botka László (MSZP) polgármestertől a szegedi Fidesz-frakció a Szegedi Közlekedési Kft. hétfőn megnyílt parkolói ügyfélszolgálatával kapcsolatban. Az ellenzéki képviselőcsoport felelősöket keres: arra kíváncsi, ki engedélyezte a mintegy 40 millió forintos luxusberuházást, illetve a város első embere etikusnak és felelősségteljesnek tartja-e az ügyben Szentgyörgyi Pál (MSZP) és Dózsa Gábor SZKT-igazgató eljárását.
Tovább »

Most egy villamosvezetőre támadtak Szegeden

2009. július 19., vasárnap · 2 hozzászólás

Nem akart a 4-es villamos vezetője felengedni egy érvénytelen jegyeket felmutató párt a járműre, mire azok a villamosvezetőnek estek. Július 13-án egy ittas utas a Tisza Volán helyi járatán támadta meg a sofőrt. A helyi Volán vezérigazgatója akkor azt mondta, hogy ritka náluk az ilyen tettlegesség, Dózsa Gábor, az SZKT vezérigazgatója azonban ennek épp az ellenkezőjét nyilatkozta az Indexnek a villamoson történtekkel kapcsolatban. Tovább »

Új pályán – de ki fogja fizetni?

2008. július 21., hétfő · Hozzászólok

Szakértők szerint Szeged belerokkanhat az elektromos tömegközlekedés fejlesztésébe

Fotók: Gémes Sándor

Több szempontból is átgondolatlan a 29,4 milliárdos szegedi elektromos tömegközlekedési nagyprojekt: a fejlesztési program szembemegy az Európa-szerte érvényesülő iránnyal, emellett nagyvárosként tekint a közlekedési szempontból kisvárosnak számító Szegedre, ráadásul ami a leginkább aggasztó: a jelen gazdasági körülmények között bajosan lesz fenntartható. Mindezt Hüvös László, a Fidesz szegedi frakcióvezetője állítja pártja szakértői stábjára hivatkozva.
A nemrégiben Gyurcsány Ferenc kormányfő és Botka László polgármester által a városházán bemutatott, 2011-ig tartó projekt a múlt héten az Anna-kúti csomópont átépítésével vette kezdetét.
Tovább »