Vélemény

A „pozitív” kampányról

A „pozitív” kampányról

2017. október 11., szerda
A „pozitív” kampányról

Képmutatás, Momentum a neved.

Történt egy szép napon, hogy

Fekete-Győr András

és társai elfelejtették bevenni a Cavintont. Legalábbis nem tudjuk mással magyarázni azt az október hetedikei kijelentésüket, amelyben leszögezték: ők most „pozitív plakátkampányt”

indítanak

. Majd ráadásként - szinte megszokásból - kértek egy kis pénzt erre a célra. A Cavintonból minden bizonnyal egész Budapesten hiány lehetett, mert sem a

HVG

-nél, sem az

Indexnél

nem vettek észre egy aprócska bakit. *-*Azt, hogy alig két-három nappal korábban még pont az ellenkezőjével büszkélkedtek a Momentum tagjai. Simicska hirdetőoszlopait ugyanis a főváros mellett Szegeden is olyan „pozitív” üzenetű

falfirkák

kezdték ellepni október 4-ről 5-re virradóra, hogy „Loptak? Üljenek.” Aláírásként, a félreértések elkerülése érdekében, a következő szerepelt: Momentum ’18. Persze nem állítjuk, hogy a hasonló negatív kampányból nem folytattak, s folytatnak rengeteget kis hazánkban. Azonban legalább nem hazudták róluk teljesen az ellenkezőjét két szemhunyásnyi idő alatt. Szóval, ha nincs is más új a Momentumban, most legalább találtunk egyet. A srácoknak meg üzennénk, hogy plakátok helyett a pénzt költsétek inkább

gyógyszerre

Cavintonra. Mindenkinek jobb az úgy.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.